Jugendriege


Bericht von Helga und Concetta, Leiterinnen Jugendriege


Jugi Bricht 2023

 

 

 

Eusi Jugi het sich echli verchlineret i de Azahl Chind

 

Das got mängisch super schnell und  au gschwind

 

Es isch noni tragisch das muess mer gseh

 

Denn chunt immer wieder eis dezue und mir sind wieder meh,

 

 

 

Für’s Programm wo mir für d’Chind vorbereitet händ

 

Isch d’Stund cheibe churz, denn meischtens gits no Wünsch und wänd

 

Es Spieli mache wo bis eus nüd uf em Programm stoht

 

So änderet mir halt s’Ganze und denn isch wieder alles im Lot

 

 

 

Mit Sprüng vom Trampolin uf die grossi Matte do sinds debie

 

Chönd fascht nüd gnueg übercho und übertriebed denn emol glii

 

Au a de Ring chömer fascht alli begeischtere speziel

 

Wenn’s drum got, wer am längschte cha hange debie

 

 

 

Aber i Turne isch öppis wo mir nüd grad bruucht

 

Isch besser, wenn mer det echli umeruecht

 

Echli Blödsinn macht und anderi tuet ablenke

 

Das geht denn wieder emol e paar luti Wort zum bedenke

 

 

 

Au wenn mir no so lut rüfe tüend,dass es eigentlich jedes ghört

 

Hämmer ebe au no dere Chind wo das überhaupt nüd stört

 

Denn müemer halt churz e Pause mache und warte

 

bis wieder alli zulosed und au neu wieder tüend starte

 

 

 

 

 

Trotz all dem sim mer zweu stolz uf das Grüppli Jugichind

 

si chönd au ganz anderscht si -lieb nett und das ganz gschwind

 

Wenn’s öppis wänd wo mir zweu nüd planed händ für die Stund

 

Denn got’s aber los und i dere Halle isch würkli alles gsund

 

 

 

S’Problem hämmer immer no mit de Winter- Turnstund Ziit

 

Ei Stund isch ebe doch z’churz für’s Programm  und das bliibt

 

Mir freued eus jetzt scho wieder wenn d’Summerziit tuet starte

 

denn chömmer wieder meh Ziit für Alles bruche debie tuets nüd harze

 

 

 

Wie ner gmerkt händ git’s kei Phöteli vo de Jugi dasmol z’gseh

 

D’Eltere müend nach neuer Verordnig demit iverstande si -leider wänds jetzt  nüme me

 

Mir tüend eu defür eusi Jugendriege präsentiere wie sie isch und wie sie tobt

 

Au wenn’s nüd immer so rund lauft wie mir zweu das gern hättet ghört ihne es grosse Lob.

 

 

 

Sie sind immer do und freued sich würkli uf ihre Turnstund bi eus

 

Aber das isch jo sicher en klare Fall und au für eu nüd neus

 

Mir gänd eus müh, das es witer so bliibt am Donschtig i de Halle

 

Tüend alli Grät bruuche und bsonders die grosse Balle

 

 

 

Wie’s Programm für’s 24 usgseht wüssed mir zu dem Zitpunkt noni

 

uf alli Fäll gömmer wieder brav i’d Halle und lönd si umespringe wie n’es Pony

 

Händ’s luschtig mitenand und mached es Gspässli debie

 

Lönd eus nüd us de Ruh bringe und so söll s au si.

 

 

Concetta  und Helga

 


DONNERSTAG - Jugendriege

NEU ! 18.45 - 19.45 h Halle 1

 

Kosten: Jahresbeitrag CHF 60.00

 


Muki


Bericht von Astrid, Mukileiterin

MUKISAISON 2023/24

 

 

Die vergangene Saison habe ich traditionsgemäss im Wald beim Brötle verabschiedet. Allerdings wäre der Anlass beinahe im Wasser versunken. Am 1. gewählten Datum wäre das Wetter gut gewesen aber da sich an diesem Datum so wenige angemeldet hatten, habe ich den Anlass verschoben. Das war ein Fehler, der Mai zeigte sich an den weiteren Daten von seiner garstigen Seite. Am letzten möglichen Datum von meinen Ferien haben wir uns dann doch noch im Färlilee treffen können, obwohl es recht kühl war. (Ich darf anmerken, dass alle weiteren Mittwoche trocken und sehr heiss und sonnig waren)

 

Die neue Saison habe ich mit 11 Mukipaaren begonnen. Ein weiteres Mami kommt nach den Sportferien noch dazu. Die Mütter schätzen es, dass die Halle nicht so voll ist. Ich habe eine sehr harmonische Gruppe, die viel Freude an den Stunden hat. Auch in diesem Jahr bin ich begeistert, wieviel Mut die Kleinen jeweils an immer schwieriger werdenden Parcours zeigen. Bis zu den Frühlingsferien versuche ich, möglichst viel verschiedenes Turnmaterial und möglichst alle Turngeräte in den Stunden zu brauchen und die Parcours abwechslungsreich zu gestalten.

 

Für unser Abschlussbräteln hoffe ich diesmal auf mehr Wetterglück.

 

Astrid Strebel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MUKITURNEN

 

Mittwochnachmittag 16.00-17.00 Uhr

Halle 2 Altenburg

Mitte Oktober - April

Kosten Fr. 60.-/Saison

Saison 2023/2024


Abschlussbräteln Mai 2023